Overzichtje rest van de reis

25 oktober 2014 - Sunshine Coast, Australië

Zon

Na twee maanden is het even tijd om te laten weten hoe de rest van mijn reis er ongeveer uit gaan zien, omdat ik al het een en ander geboekt heb.

Het plan voor de komende weken klinkt als volgt:

- Vandaag (25 oktober) vertrek ik vanuit Brisbane met de bus naar Noosa Heads. In Noosa blijf ik tot 29 of 30 oktober. Ik ga daar meeten met Lotje en Thomas, ontmoet in Sydney. Samen met een Duitser en een Fin rijd ik op 30 oktober met een campervan richting Rainbow Beach. We maken een kleine road trip, slapen twee nachten in de van en hopen op 1 november aan te komen bij Rainbow Beach. Daar scheiden onze wegen en ga ik mee op een driedaagse tour naar Fraser Island. Daar slapen we in tenten en reizen we met 4weal drives.

Op 5 november kom ik vervolgens aan in Airlie Beach en na twee overnachtingen daar ga ik twee dagen mee op een (party)boot naar The Whitsunday Islands.

Op 10 november ben ik in Cairns en vanaf daar ga ik duiken op het Great Barrier Reef. En mocht ik dan nog geen werk gevonden hebben als een gek op zoek en overal aankloppen.

De bedoeling is dat ik vanaf ongeveer 10 november tot 10 december ga werken in de omgeving van Cairns. Ik heb al contact gehad met Banana Barracks om eventueel fruit te gaan plukken.

Op 11 december vlieg ik van Cairns naar Melbourne en daar zie ik Gemma op de 13e. Samen doen we onder meer Melbourne, de Great Ocean Road richting Adelaide en gaan we een stukje de Outback in. Tijdens Kerst en Oud en Nieuw gaan we Tasmanië verkennen. We willen samen een auto huren en vieren oud en nieuw op Falls Festival van 29 december tot 1 januari. Op 4 december gaat Gemma terug naar huis.

Daarna staat er nog niets vast. Ik wil naar Darwin om te werken en vanaf daar naar The Red Center: Alice Springs en Uluru, maar misschien ga ik wel naar Bali om daar met Jeroen en Koenraad te surfen. Deze opties laat ik nog even open.

Ik eindig mijn trip in ieder geval met een vlucht van Sydney via Bangkok naar huis. In de laatste dagen wil ik in ieder geval naar de Blue Mountains en eventueel bij Jeroen in Manly langs gaan om daar nog even te surfen.

1. Cora en ton:
    25 oktober 2014
    Lieve Dave,
    We hebben weer internet in de camper en we hebben alles weer gelezen op je blog.
    Geweldig wat je allemaal meemaakt en wat een ervaring, daarmee krijg je ook een andere kijk op je verdere leven.
    Dave heel veel respect voor wat je doet, blijf genieten lieve neef en groetjes van ons xxx
  2. Robin van der Linden:
    25 oktober 2014
    Dat word nog saai als je straks weer terug ben t man wat een avontuur!!! vet hoor , lekker genieten daar x
  3. Dave:
    26 oktober 2014
    Leuk dat jullie meelezen! ik houd jullie op de hoogte. dikke kus
  4. Je reisgenoot:
    26 oktober 2014
    klinkt heel goed Dave....heel veel plezier. Zelfs nog even samen met je meisje :) top . Liefs Mieke
  5. Gemma:
    27 oktober 2014
    Leuk!!
  6. Mams:
    27 oktober 2014
    groetjes van oma en opa, ik heb je toefevoegd aan hun skype, even het verzoek accepteren dan bellen ze je deze week een keertje kussss
    van ons