Plan de campagne; strategie, veldtochtplan

7 juli 2014 - Schiphol, Nederland

Op 25 augustus 2014 vlieg ik vanaf Schiphol naar het Thaise Bangkok. Daar reis ik vervolgens met Wessel en Yannick langs de eilanden Koh Tao, Koh Phangan, Kho Phi Phi en Koh Samui. Om de voorpret nog groter te maken heb ik natuurlijk enige research gedaan. Zo weet ik inmiddels dat Koh Phangan het eiland van de Half Moon Party's is, dat Koh Phi Phi bekend is van de film 'The Beach' met Leonardo di Caprio en eveneens het decor was van de James Bond-film 'The Man with the Golden Gun' en dat Koh Tao ook wel het schildpaddeneiland genoemd wordt, maar dat niemand precies weet waar deze benaming vandaan komt.

Op 14 september laat ik Azië achter mij en vervolg ik mijn reis naar Sydney, waar ik eerst een maand de Mojo Surf Academy volg. In principe blijf ik tot medio januari 2015 in Australie, maar ik kan eenmaal kosteloos de dag van mijn terugreis wijzigen; dus wie weet blijf ik nog wat langer plakken;). Verder hoop ik een bezoekje te brengen aan Nieuw-Zeeland als dat allemaal past. Ik ken meerdere mensen die in dezelfde periode ook rondom Australie te vinden zijn en ik hoop natuurlijk een deel van mijn tijd met hen door te brengen. Een echt plan de campagne voor na de Surf Academy heb ik nog niet; ik laat me lekker door de stroming meevoeren.