Bangkok & Koh Tao

31 augustus 2014 - Koh Tao, Thailand

Na een vlucht van twaalf uur kwam ik dinsdagmorgen 26 augustus aan in Bangkok. De stoelen van China Airlines waren zeer comfortabel en ik zat naast een Nederlandse jongen van mijn leeftijd. Hij was niet al te snugger ("We vliegen nu boven Praag, dat is volgens mij Polen of Slovenie ofzo") en zo dyslectisch als een deur (Bancock schrijf je naar mijn idee toch echt een tikkeltje anders), maar desalniettemin een goede gesprekspartner om de lange vlucht door te komen. Boven het Himalaya gebergte onweerde het flink, waardoor we last hadden van flinke turbulentie. Maar na een uurtje met klamme handjes gezeten te hebben vlogen we weer steady. Na een korte powernap in het hostel waar Yannick en Wessel al sliepen staken we de straat over en kwamen we op Koh San Road: een hectische straat vol met kraampjes waar iedereen wat van je wil. Na een schorpioen met een koud biertje weggespoeld te hebben konden we even bijpraten op een terrasje. De volgende dag even lang de "reclining buddha" en om 18.00 de nachtbus richting het schildpaddeneiland Koh Tao. Op Koh Tao hebben we vooral veel gerelaxed, met scooters rondgereden en 's avonds naar de vuurshows op het strand gekeken. Op de 31e zouden we 's ochtend om 06:30 gaan duiken, maar dat ging voor mij helaas niet door aangezien ik de hele nacht met buikcholera boven het toilet had gehangen. De volgende morgen hield ik mijn ontbijt gelukkig binnen en zo konden we 's middags de geplande boot naar Koh Phangan pakken.

10406880_696677007047852_1662252382929330481_nWesselchinoSchorpion

9 september 2014
    Reclining buddha?:p
  3. Dave:
    10 september 2014
    Ja, zo heet het piemel. Zoek maar op:p