Koh Phangan

6 september 2014 - Koh Phangan, Thailand

Elke avond beerpong, een pool party en een lading nieuwe feestgangers die zich opmaken voor de half of full moon party: Koh Phangan is het zuidelijke feest-eiland van Thailand. Yannick, Wessel en ik sliepen in het Ringside hostel met een stuk of tien anderen op de kamer. Met mijn Chileense en Australische buurmannen, de Kazach die boven mij sliep stonden en nog een bij elkaar geraapt zooitje mensen stonden we tijdens de Half Moon Party te dansen in de jungle. De meesten hadden elkaar 's middags beter leren kennen toen we met een groep van 25 op pad gingen en onder meer de 'Phangan Wipe Out-course' aflegden en de zonsondergang bekeken bij de 'Amsterdam bar'. Twee dagen na de Half Moon Party verlaten we Koh Phangan en na een reis van zestien uur zijn we weer terug in Bangkok. Die avond neem ik afscheid van Wessel en Yannick en stap ik samen met Michael, een Koreaans-Taiwanese jongen uit Californie, op de nachttrein naar het noorden. Op naar Chiang Mai.